Bitterhet

Jag börjar seriöst tro att jag är född bitter, som att det är en gen som jag bara fått.
Och jag inte kan göra nått åt det, för jag tycker igentligen själv inte att jag igentligen är sur.
Men när folk i min omgivning konstant tycker jag är sur, så måste det ju stämma. Speciellt på jobbet,
där är det så att det kanske inte går bra varje dag men jag kom till den insikten idag på väg hem att det absolut inte går bättre av att man uppfattas som sur och bitter.



Sen så har det verkligen gått så dåligt som det kan gå. Hoppas denna trend vänder  när jag blir lite gladare.
Dvs från och med nu, för nu ska jag vara glad och possitiv, eller försöka iaf.
Nu lämnar jag mitt sura citron liv bakom mig och blickar framåt, och imorgon kan bara vara en bättre dag än idag!

MVH /Ludde inte sur längre AB i Umeå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0