Dåligt Psyke

idag har verkligen varit en jävulsk dag, En blandning utav dåligt psyke och okunskap har gjort min dag till ett hellvete. Speciellt när man får göra som som man inte kan, och när du säger att du inte kan så är svaret
- Det är bara och lära sig då!
Och en ny grävmaskinist som frågar dig hur han ska gräva, då pallar inte mitt psyke, och så spricker verkligen allt då han gräver sönder vattenledningen som vi ska gräva fram och fyller hela hellvetet med vatten. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!!! GGGGGRRRRRRR.
Ludde skriker till sin nyblivne arbets kamrat:
Men fan satan jävlar i hellvetet jävla kuk jävlar! 
Ludde stänger av hela ÖK så ingen får vatten och  det börjar ringas en jävla massa till mig från umeva och min arbetsledare som frågar vad i hellvete som händer. 
Och när vattnet runnit bort tror du inte på fan han har slite av allt så vi måste gräva världens jävla hål. 
Och jag får ingen lunch för jag måste fixa hela fanskapet!

När jag nu lugnat ner mig så ser jag mannen börja riva asfalt på en björk.

Det dåliga med det hela är att vi får betala 10 000 spänn om vi har sönder björk jävlen och tror du inte på fan att innan jag hinner hejda karln så har har revat björken duktigt!!

Åh mig psyke pallar inte mer på en dag...


PLUS att detta är första dagen då jag är helt solo dvs ingen rutinerad som står och kollar mig över axeln... bra början på sin egen karriär!
Satans jävla kuk hellvete!!!!!!!!!!!



 


Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

pojkparfym fulla bilen - uäsh!

2008-05-20 @ 20:06:15
URL: http://silverpingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0