Tisdag

Det har inte riktigt varit min dag idag. Började med att jag vaknade av luddes brutala väckarklocka som ringde vid ca. 5 på morgonen. Väcker honom men han ska visst inte stiga upp än. Han trycker på snooze, en kvart senare ringer klockan igen. Väcker honom igen och han säger att han inte ska stiga upp förrän om en timme. Han stänger av väckaren. Tio minuter senare ringer has mobilalarm, väcker honom så han får stänga av det. Han trycker på snooze. Tio minuter senare ringer det igen. Denna gång ställer han faktiskt alarmet på rätt tid. När det ringer ca en halv timme senare när mobilalarmet ringer s¨å är jag jävligt sur och tvingar han att stiga upp,..

Så var det med min sovmorgon..

Kommentarer
Postat av: sara

Jag kan bara säga att jag känner igen mig.. suck ;)

2008-05-14 @ 07:16:06
URL: http://silverpingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0