Utmanande utmaning

Jag har blivit utmanad det är kul!

För 5 år sedan:
Var jag på väg att sluta 9an i bureskolan. Kändes otroligt skönt! Hade det nog väldigt lugnt och skönt, ett helt sommarlov framför sig då man inte behövde göra så mycket alls.

För 3 år sedan: Var jag påväg att sluta 2:an på gymnasiet. Hade även då en otroligt rolig sommar framför mig. Åkte med Ludde till USA några veckor. Det var lätt en av de roligaste sakerna jag gjort i mitt liv! Sluta tvåan var ganska skönt inte så mkt krav och hade roliga dagar på skolan. Iallfall som jag minns! Dagarna med veronika och stina och våran klass var mycket kul!

För 1 år sedan: Hade jag nästan äst ett år på polmag programmet och just bestämmt mig för att byta program. Det var ett riktigt bra beslut har inte ångrat mig en sekund. Hade även förra året en otroligt bra sommar framför mig. En hel månad med ludde i USA, kan det bli bättre?

För 3 månader sedan: Hände det inte så mycket. Började söka sommarjobb och sånt men det kändesmörkt. Men nu verkar det ha vänt, bara en jobbig sak kvar först!

Igår: Fest i 12 timmar. Det var kul!

Idag: Trött, bakis gånger 1000. Men det är sånt som händer.

Imorgon: Ringa ett jobbigt samtal. Hoppas det går bra. Annars plugg.

Om ett år: Hoppas vi på det bästa!

Jag utmanar Ludde och Stina och Sara alla andra förståss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0