Back in business!

Nu är min dator tillbaka med ny hårddisk så nu börjar bloggandet igen! Det var ett tag sedan sist så jag tar en snabb uppdatering!

-Jag har läst klart redovisning C och har nu börjat läsa beskattningsrätt. Redovsining var riktigt skitkul!! Tro det eller ej. Beskattningsrätt är inte ritkigt lika kul och jag känner mig lite seg med att komma giång med plugget. Borde ta tag i det nu!!
-Jag har fortfarande inte börjat träna...
-Jag åker till USA 2 månader i höst nov-jan för att praktisera lite!!
-Bella har haft en akut ögoninflammation vilket innebar akut körning till veternären i skeå.
-Elliot opererar bort sina halsmandlar idag.. Hoppas det går bra för honom!!
-Jag har varit hemma en vecka över påsk, det var riktigt kul och härligt! Påsken får nog ett eget inlägg sen.
-jag börjar tro på att våren kanske kommer ändå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla roligt med USA och grejer! Kommer ludde också att ta sig dit eller blir det bara du? Vart i Usa ska d?

2009-04-19 @ 21:44:20
Postat av: Anonym

Så himla roligt med USA och grejer! Kommer ludde också att ta sig dit eller blir det bara du? Vart i Usa ska du?

2009-04-19 @ 21:44:35
Postat av: Carro

Jag ska till milwaukee (chicago) och praktisera- Förhoppnigsvis kommer ludde dit över jul och nyår:)

2009-04-21 @ 19:53:57
URL: http://luddeocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0