back in umeå

Nu är det äntligen vår!!!

I torsdags så öppnade media markt här i umeå. Det var riktigt kul! men jag bestämde mig för att köra dit själv vilket jag ångrade efter ett tag då det typ var 2km kö för att komma in på området... Men jag fyndade två lcdtv iaf, en till vårat sovrum och en till mamma och Bo.

I fredags så kom Luddes mamma hit, det var riktigt kul! Vi gjorde kycklingsallad och satt ute på balkongen och drack lite vin. Det är otroligt härligt att det är varmt nu, det känns som om livet blev lite lättare. Anars hände det inte så jättemycket i fredags, gick till johanna på kvällen för lite party, det var kul!

igår så åkte jag hem till skellefteå på morgonen. det var party på schemat! På dagen så var jag lite på stan och sen på kvällen så festade vi i Sannas lägenhet, det var riktgit kul och det var nice att Stina kommit hem från alperna!! Förfesten var riktigt bra men det var lite segt på Balzac, men det var kul ändå!!

Idag har jag inte gjort allt för mycket, åkte buss hem till umeå igen. det var seriöst världshistoriens varmaste buss och den skakade våldsamt så fort chaffören växlade upp till 4 eller 5. Höll på att li galen men som tur var så somnade jag typ av utmattning. Men nu är jag i umeå igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0