Onsdag

Just nu är bella väääääldigt billig... Nu har hon varit på löpen i typ 3 veckor snart.. Skulle ha kastrerat henne före påsk men då fick hon ögoninflammationen så hon kunde inte kastreras och nu när hon har slutat äta sin medicin så är det två veckors väntetid hos veterinären.... Vi håller på att bli galna på hennes rop här just nu. Speciellt elliot som blir exra utsatt. Som tur är så åker hon hem till mamma imorgon  eller ikväll så att vi slipper henne lite:) Sen ska hon få käka lite ppiller också tills kastreringen...

Så då vet ni!! Sen ska elliot till veterinären igen på tisdag då han fortfarande!! har kvar sin hosta.. hmm

Men annars har jag haft en ritkigt bra dag faktiskt! Det är soligt och varmt så jag ska nog sätta mig på balkongen om en liten stund. Jobbade även in mycket idag så jag är i princip ledig imorgon. Sen kom jag även på att kolla när Luddes mamma kommer hit, vi trodde att det var någon gång nästa vecja men det är ju på fredag hon kkommer. Så nu blir det lite storstäd här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0