Onsdag

idag har varit en ganska härlig dag! Började med ett seminarium kl 8 och som tur var hade vi den bra läraren som gick igenom att väldigt snabbt så att lektionen var klar kl 9. Sen började vi med vårt grupparbete som vi trodde skulle ta hela dagen, men vi var klara redan kl 11. Det är riktigt skönt då man har en bra grupp där nästan alla har förberett sig innan man träffas. Då går det väldigt fort och det gillas!!

Sen har jag inte gjort så där supermkt. Gick till skolan igen för att jag tänkte äta en glass med Ludde, men han svarade aldrig i sin telefon och jag hittade alla hans saker i ub, men ingen Ludde. Gick runt och letade han i typ hela ub innan jag bestämde mig för att gå hem och just när jag ska gå ut genom dörrarna så ser jag siluetten av Ludde reflekteras i glaset. Då hade han varit och fikat vilket jag aldrig tänkte på.... Men johanna kunde äta glass med mig tillslut iallafall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej :) Hur gick de för Elliot och halsmandlarna?? Härligt att er blogg kommit igång igen, har varit och kollat lite nu och då men inget nytt inlägg :( Hur ser allt ut inför helgen?? Hörde att Krister och Ludde hade planerat nån skoterkörning? Hur blir det med de? kramar <3

2009-04-16 @ 12:35:33
URL: http://lahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0