Tisdag

Idag har varit en fullspäckad dag.

Började med att träffa min arbetsgrupp klockan 9, eller grupp och grupp det var bara en till som dök upp. Sedan hade vi seminarium där det endast var vår grupp som hade förberett sig, så det var vi som fick svara på Alla frågor. Sedan skulle vi även skriva alla svaren på tavlan, och tror ni inte att jag fick skriva allt på tavlan då alla andra i gruppen(nu var vi tre stycken) vägrade... men det gick bra ändå, tur att jag är så duktigt på att skriva på svarta tavlan:)

Sedan skulle vi ta kort med HHUS, jag hoppas att det blev bra orkade inte kolla riktigt utan skyndade mig hem och åt lunch istället. Sedan skulle vi med Elliot till veterinären för fjärde gången... Denna gång så var veterinären ritkigt konfunderad för han visste inte ritkigt vad som var felet då vi nu har prövat de flesta metoderna för att försöka få bort Elliots hosta.. Men han kom fram till att antingen var det en kollaps av luftröret, allergi eller så är det kronisk hosta. Så De röntgade elliot men hittade inget fel på luftröret så nu ska vi pröva om det är allergi han har... så nu ska vi bara vänta och se...

Sen när ja gkom hem igen var det dags att åka ner på stan för Annicas födesedagsmiddag på tapas, det var riktigt trevligt sällskap och riktigt god mat! Måste göras om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0