Torsdag

Just nu är jag helt seg.. Igår kväll började jag få och i halsen och när jag skulle gå och lägga mig hade jag otroligt ont i halsen! Så idag är jag förkyld, jippie!! precis vad ajg har längtat efter. Har sovit nu nån timme på eftermiddan och jag känner mig helt seg i huvudet nu typ bakis..

Ska snart åka på vinprovning det kommer att bli skitkul. Men tyvärr känner jag nog inte så mycket smaker. Och fortsätter jag att vara såhär seg kommer jag säkert att bli full också..

Men annars är det bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, men så bra :) ja jag hörde ju de!! stackarn, hoppas att du kryar på dig snart! Näe, jag tror inte att jag har så mkt nästa vecka. Tid för fika har jag alltid! Hur ser det ut för dig? kram

2009-04-17 @ 17:29:09
URL: http://lahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0