There aint no way

Idag är det onsdag, en dag mitt i veckan.
och jag är alldeles ensam här i umeå, ingen katt, ingen hund och framförallt ingen pojkvän. Saknar dem...
Idag har jag iallafall jobbat, det är lite segt nu när alla roliga är på semester men sånt är livet.

Sist jag skrev så har det hänt lite saker ialllafall. Det har varit skelleftefestivalen vilket var skitroligt! Fredan var en riktig superkul kväll!!! Tyvärr så slutade den lite mindre kul men allt löste sig till slut som tur var. Sen blev det lördag och jag kände mig otroligt opeppad för fest på kvällen men efter ett tag så taggade jag till och kvällen blev toppen bra! Hallelujah med krutov var en riktig grej kan jag säga!

Sen har vi även fått igång chevan igen så till helgen blir det en liten mini roadtrip för jag och Ludde. Det ska blir kul! Undrar bara vart vi ska åka, funderar lite på Piteå kanske.

Idag var jag och fyndade lite på myrornas igen. Börjar bli lite galen på att köpa fina kuvertväskor där men de är ju så billiga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0