sextontjugotvå

Nu är det sommarlov!!
Tyvärr har jag inte riktigt den här glada känslan i mig. Tentan idag var riktigt riktigt svår och jobbig!! jag hade verkligen pluggat mycket och var värd ett vg men som det känns nu så vet jag knappt om det räcker till ett g :(
Men förhoppningsvis försvinner denna känsla snart för jag har verkligen bara roliga saker som väntar nu närmaste veckan!!
Imorgon är det fest med Luddes jobb så det ska bli kul!
Sen på söndag så åker vi till Paris!! Känner overkligt, har inte ens börjat packa och jag brukar alltid ha packat minst en vecka i förväg, men nu känns det som om tiden inte räcker till..

Känns faktiskt konstigt att inte gå tillbaka till UB på måndag utan istället förhoppningsvis sitta i en park med lite vin och en baguette:)
Känns även konstigt nu när Elliot och Bella har åkt hem, känns väldigt tomt och tyst!!

Men ikväll blir nog en bra kväll! Se lite film, packa och googla lite på Paris!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni saknar inte mig då? :P

2009-06-06 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0