Tisdag

Snart helg! Jippie!
Till helgen så verkar det som om det blir Invito eller Teatercafeets uteservering på fredagkväll. Det blir superhärligt!!!
Sen på lördag blir det Veronicas födelsedagsfest, med coctailtema har jag hört. Undra bara vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog!

Var förresten på myrornas nu på lunchen, jobbar typ 2 minuters gångväg från myrornas men jag har aldrig varit dit så idag fick de sig ett premiärbesök. Gick först runt ett varv och kände mig lite besviken, men sen när jag gick ett varv till så hittade jag två fina väskor! En beige med tunn guldkedja som ser aldrig använd ut och en diorväska. Gissar dock att den var falsk då den endast kostade 100kr. Köpte den beiga men är sugen på att köpa den andra också. Men vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0