artonochtrettio




Köpte ett par nya solglasögon idag på HM herr, riktigt snygga tillochmed tjejen i kassan sa att de var snygga och undrade vart jag hade hittat dem:) Annars så tycker jag även om mina nya skor från nelly, de sitter otroligt bra på foten och känns inte alls höga, enda problemet blir kanske om man ska ta av sig dem på fyllan, var några spännen om vi säger så. >Tillsist tycker jag även om min nya tunika från HM, sommar kom hit.

Annars var jag till optikern för att se om jag kunde ha linser. Gick sådär, jag ser visst för bra?? och har för böjda ögonkupor?? Så vi får se hur det blir, men efter mpnga om och men så ska jag få pröva ett par nästa vecka iallfall..
Köpte även jeanslappar som jag kunde stryka på hålen på mina favorit jeans, så nu är de som nya!

-NU Pluggg!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

skorna är grymt snygga, har funderat på att beställa dem! trots att det alltid blir en massa krångel med nelly -.-



brillorna var också snygga, hur mycket kostade dem? :)

2009-05-19 @ 20:16:13
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0