Fredag!!

Nu äär det helg! Finally:) men veckan har faktiskt gått fort tro det eller ej.

igår så gick min dag inte så bra. Började på morgonen då jag skulle prova en kjol, jag drog upp den med en dragkedja men sen när jag skulle ta av den igen så fastnade dragkedjan vilket medförde att jag inte fick av mig den. Som tur var så var ludde hemma och kunde hjälpa mig, annars hade det nog aldrig gått.

Senare på förmiddan så skulle jag sitta och bokföra på HHUS. För att göra det måste man öppna deras kassaskåp. Idetta kassaskåp finns det knappt några pengar men ändå så är det en vredkombinationslås som man måste ha en sorts kod för att kunna öppna. Försökte 10 gånger men fick aldrig upp det så tillsut fick jag be om hjälp. Sen skulle jag även skriva ut och då var skrivaren trasig... Så totalt sett på två timmar hann jag bokföra 5 saker, jag borde ha hunnit minst 20.

Sen på eftermiddan skulle jag köra till ålidhem och hämta ut kameran. Ludde var hemma så jag tog bara med mig bilnyckeln och åkte iväg. När jag kom tillbaka hade Ludde åkt och tränat och låst dörren. Gissa vem som blev utelåst... hade ingen mobil heller och skulle möta den tänkta hundvakten en halvtimme senare.. Så jag gick till skolan för att leta upp johanna någonstans. Som tur är så kommer hon ut ur skolan just när jag kommer dit. Så jag hann i tid för att möta hundvakten. Hon var riktigt trevlig så jag tror och hoppas att det blir super att hon går ut med elliot i sommar.

Sen efter det gick jag hem till johanna och satt på hennes balkong och drack lite cider, sen blev det lite grillning på kvällen efter det.

Nu vankas lite diskning för mig, har inte diskat på några dagar. (oooppps) Tyvärr har mi ena diskhanske gått sönder:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0