i haven't done them all yet

Det gick inte alls bra att plugga idag. Det var jättemycket folk som satt och pratade, tjejen bakanför mig lyssnade på musik och det gick allmänt dåligt.. men ibland måste det ju vara så också..

Kom iallafall på att jag kunde retunera kursboken jag köpt som jag inte behöver. Så det känns väldigt bra och de pengarna ska jag nog lägga på mig själv istället. Funderar på att boka en massage tid på iksu istället, har väldigt ont i nacken nu för tiden.

Hade även tänkt bokföra lite nu på eftermiddan men jag känner att jag inte hinner. Så jag tar det på torsdag istället, då jag förhoppningsvis känner mig lite mindre stressad.

Snart kommer även våran nya kamera. Ska bli kul att kunna ta lite bättre bilder. har länge velat haft en ny kamera och nu när min gamla vägrade starta så passade vi(ludde) på att köpa en ny.

Nu är det även planerat att vi ska åka till göteborg en helg i juli också, det känns ritkigt kul! Snart är det paris också, det ska bli himla kul!! Föreställer mig att jag och ludde ska sitta i parker hela dagarna med vin och en baguette.

Kommentarer
Postat av: stina

Jag vill också till paris! Det är mitt mål i augusti =) Kommer du hem något innan sommarn?

2009-05-12 @ 13:39:21
URL: http://riskatten.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh, Paris det låter huur underbart som helst! :) Skulle också vilja fara. Man får gotta sig i att det blir en sväng till IKEA nästa helg!

2009-05-12 @ 20:09:53
URL: http://lahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0