It's a sunny day!

Sommaren är här! Iallafall för nu!!

Började dagen med att ta ut Elliot och Bella till ängen bortanför oss. Första gången som  Bella fick gå på gräs så det var kul för henne!

Sen så la jag mig och solade utanför oss, låg ute och solade en timme ungefär det var riktigt skönt. Första gången jag var barbent i år också, förutom i thailand då. har dock lite för bleka ben så det måste nog åtgärdas..

Har även hunnit med att storhandla, äta glass och nyss var vi på bio. Såg Änglar och demoner, tyvärr så var boken mycket bättre, men så är det nog oftast. Som tur var så var det länge sen jag läste boken så jag hade glömt det mesta.

Sen åt vi middag på balkongen halv 9, det var riktigt varmt och skönt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

trevligt att ses! synd att man inte kan snacka så mkt när man ser på bio ;)

2009-05-17 @ 22:19:22
URL: http://lahanna.blogg.se/
Postat av: elin

Jamen vad sjutton är det här för stil, jag blir tokig på att han ska vara borta så mycket. blri fint med sommarlov i skellefteå:) ska ni vara i skellefteå?



ni har förresten en sjukt söt blogg!

2009-05-17 @ 22:32:13
URL: http://lifebyelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0