sextonochelva

Måndag idag!

Idag har jag pluggat på skolan förmiddagen. Det gick ganska bra förutom att jag skulle gå och leta lite böcker nere i magasinet på biblioteket, i magasinet finns det sådanahära automatiska bokhyllor som går att flytta fram och tillbaka. Så jag står mittemellan två sådana för att hitta en bok och då kommer en annan tjej som ska till bokhyllan brevid mig så hon trycker på knappen för att flytta bokhyllan. Men det är bara ett litet problem, jag står ju därimellan, men det har inte hon sätt så hon trycker på knappen och bokhyllorna som jag står i mellan börjar åka ihop. Jag får förstås panik och kommer inte på hur det är man gör för att stoppa bokhyllan så jag skriker så att hon ska stänga av den... det hela slutar iallfall bra och jag kan komma ut därifrån levandes, men utan bok. Vill inte gå in där igen!

Annars har jag varit på stan och prövat linser. Det gick verkligen inte bra! Fick aldrig in den där jävla linsen i ögat, så på torsdag ska jag ge det en ny chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0