sjuttonfemton

Idag har det varit en ganska skön dag faktiskt. Vaknade tidigt av att det var sol så jag och Ludde gick ut med elliot och Bella som fick leka lite. Sen låg jag ute på gräset och solade en och en halv timme. Det var riktigt härligt och jag slumrade till lite då och då, men hela tiden jag låg och solade var det en helikopter som cirkulerade i luften ovanför mig. Tänkte inte så jättemycket på det utan tänkte att de kanske hade någon övning. Men när jag kom in igen och kollade på datorn hade det varit värsta storrånet här i umeå. Tyckte att vi hörde massa smällar på morgonen men vi trodde bara att det var en militärövning, men det visade sig ju att det var ett rån med automateld och allt!

Sen när jag var ute och gick med Elliot nu på eftermiddagen var det en helikopter som cirkulerade ganska lågt runt mig. Den höll på så ganska länge så jag började fundera på om de såg mig som misstänkt? då jag läste att de letade efter fler gärningsmän, men som tur var så åkte de iväg efter en stund..

Nu blir det att laga lite mat, hade tänkt grilla men det ser ut som det har blivit ganska mycket moln, så det blir nog nått annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0