Saturday

Ikväll är jag ensam hemma. En lördag kväll. Har lite svårt för att vara själv just nu.. Det känns inte riktigt bra. Inte riktigt som det brukar. Men jag tror att det är en övergående fas. Jag brukar ju tycka om att vara själv.. Men nu känns det rikigt jobbigt, som om jag är själv. Ingen som vill vara med mig. Men så är det nog inte, det är mer bara mina tankar.

Men annars är det bra, förutom att tentan igår gick riktigt dåligt. Jag hoppas verkkligen att jag klarade den. Men det får vi se..

-Allting som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort. -Melissa Horn

Kommentarer
Postat av: stina

Ska vi bilda hej jag vill inte vara ensamklubben? Kanske har nagot att göra med att det är höst och grejer, mörkt och trakigt..

2009-10-04 @ 12:51:50
URL: http://stinalotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0