Cool means being relaxed

Idag är det fredag. Men den rätta fredags känslan har inte ritkigt dykt upp än. men vad vet jag den kanske står och väntar runt hörnet men jag kanske bara inte har hunnit gått dit än. Vi får hoppas på det!

Denna dag bjuder iallafall på lite plugg, som jag gör nu, går ganska dåligt men jag försöker iallfall! Sen blir det ett seminarie på det, har inte ritkigt förberett mig men jag tror inte jag orkar göra det heller!!
Sen efter det vet jag inte riktigt vad som ligger framför mina fötter..
Kanske blir det en hemmakväll med pizzabak och sånt eller så blir det middag på invito, har inte riktigt bestämt mig. Men några glas vin blir det iallfall!! (nej jag är inte alkholist för alla som blir lite nervösa när de läser det där)

Igår så var jag på talent traing med ernst & young. Ganska intressant men jag undrar om jag verkligen vill bli revisor? eller nått annat? det får nog tiden utvisa faktiskt, orkar inte bestämma mig nu liksom.

Annars är det nog lugnt!


Världens busigaste kisse ibland!! Men annars är hon söt:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Bion var väldigt underhållande och väldigt bra för en romantisk komedi lover som jag är =) Hoppas du får en mysig fredag!

2009-09-18 @ 20:06:53
URL: http://anniz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hopp :) hoppas att helgen har varit bra! Blev de pizzabak? av en slump gjorde vi faktiskt hemmagjord pizza i fredags :) supergott! kramar

2009-09-20 @ 11:44:03
Postat av: Hanna

De var jag som skrev inlägget innan hehe ;)

2009-09-20 @ 11:45:31
URL: http://lanhannaisabel.blogspot.com
Postat av: Hanna

Onsdag passar inte riktigt bra för mig, vi ska ha övning på ktc på kvällen och går enda till halv fyra och ska sitta med grupparbete tills dess. men kanske tors? :)

2009-09-21 @ 21:51:08
URL: http://lanhannaisabel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0