Måndag

Nu är det måndag igen!
Helgen gick som vanligt väldigt fort! I fredags så jobbade jag på dagen och efter det så bestämde jag och Ludde oss för att åka hem till Bureå och käka surströming med Bo:s barn och träffa Alex flickvän. Det var en ritkigt trevlig tillställning och Alex tjej var världens gulligaste!
På Lördagen så åkte jag och tittade på Sanna och Petters bröllopp, det var otroligt fint och man blev lite sugen på att göra det själv. Men jag tror jag väntar några år till, hehe.
Senare på kvällen åkte vi tillbaka till Umeå för en skön kväll i soffan. Igår så pluggade jag hela dagen lång...

Idag hade jag förelåsning på morgonen. Man kan verkligen inte tro att jag läser på den hösta nivån just nu. föreläsaren vi har kan knappt prata engelska och att då föreläsa på engensla och inför 70 studenter varav 50 utbytesstudenter kan inte vara lätt.. Men jag tycker faktskt att det borde vara ett krav att läraren kan engelska??

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mkt för grattis hälsningen! Skojigt att du också har en blogg! Jag ska börja kika in här lite då och då :) Kram Anna

2009-09-10 @ 16:31:28
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0