merash

Idag har varit en konstig dag. Började dagen med ett grupparbete, eller kan man kalla det grupp då en var sjuk, en var en halvtimme sen och en kommer från bangladesh och inte ens hör av sig?
Dagen började iallfall så.. Men nu börjar det kännas som arbetet är klart. har jag någonsin tidigare sagt att jag hatar grupparbete? jag vill göra allt själv! Sen har jag en tendens att betsämma allt när vi sitter i grupp också.. Så det är ju lika bra att jag sitter själv. Och nej, jag har inte vaknat på fel sida idag.

Så kändes det verkligen inte när jag hade tvättat klart för dagen. Det gick jättebra förutom det lilla problemet att jag inte hann torka några kläder utan alla var genomblöta när min tvätttid gick ut.. Lika med att våran lägenhet liknar nu en tvättstuga.

Det kändes inte heller så när jag kom på att luddes mamma kommer hit ikväll.. Alltså måste det vara lite städat hemma hos oss.. Det är det inte!!
Eller att elliot hade slut hundmat...

Men nu är allt löst. Förhoppningsvis..

Förutom det så hade jag en väldigt kul helg i helgen!
Vi hade en jävligt rolig förfest, började med att vi skulle köpa hamburgare i driv-in på max. Gick inte sådär jättebra om vi säger så. sen var tanken att vi skulle ha en lite lugn tjej förfest hemma hos stina. Men efter en invasion av lite random killar och bål så blev det lite annars. Det följdes av en riktigt kul kväll ute på Balzac, med gratis inträde och allt! Det enda jag undrar över var när de lottade ut priserna? Nån som vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0