Nu var det ett tag sedan

Det är bara att inse. Jag är sämst på att blogga kontinuerligt.. Men men vi är bara människor och hoppet är ju det sista som överger människan så vi hoppas lite  till och jag gör ännu ett nytt försök!

Nu tänkte jag ta lite updates om vad som har hänt sen sist.

- Jag har jobbst klart för sommaren och det känns väldigt skönt!! Fast jag ska kobba på fredag igen, men det behöver vi inte tänka på nu!

- Jag hade två veckors semester. Den första veckan spenderade jag i stugan, det var riktigt nice!

- Vi har haft kräftfest i stugan, det var riktigt kul!

- Jag spontanåkte en helg till Uppsala! Det var jättekul! Måste göras om!!

- Jag har varit på en sista minuten resa till Cypern. En superbra resa med jättefint väder och superbra boende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0