Ny vecka

Idag är det måndag igen! veckorna går verkligen fort, nu är det tre veckor sedan jag var på väg till Cypern. Det var grymt trevligt! Min första sista minuten resa och den blev väldigt lyckad!! Det var nice att boka på fredagen och åka på måndan. Det ända man missade var väl att få längta till resan, men det klarade jag mig utan. Så är nån ressugen kan jag verkligen rekommendera Cypern!! Sol, god mat, nära till stranden och bra shopping, finns det nått bättre?? Men nu är semestern över och jag är tillbaka till vardan men det är bra endå faktiskt. Är inte så länge kvar tills jag åker igen, till USA den här gången.

Nu kommer lite cypern bilder:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå ni verkade ju ha haft det super:D Hoppas allt är bra=) kramar

2009-09-14 @ 23:08:51
Postat av: Hanna

Ser underbart härligt ut! Cypern är ju ett fint land, med god mat :) Fina bilder, hoppas vi ses snart! kramar

2009-09-15 @ 08:44:10
URL: http://lanhannaisabel.blogspot.se
Postat av: Anna

Fina bilder! När åker du till USA och vart? Kram Anna

2009-09-16 @ 12:48:56
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0