Self-esteem

Idag känner jag mig lätt förvirrad!
Vi har nu börjat med ett grupparbete där alla är utbytesstudenter utom jag. Det är lite kul, men att prata engelska hela dagen och försöka få ihop ett grupparbete är inte det lättaste. Speciellt då alla inte riktigt kan prata. men det löser sig förhoppningsvis.
Har även fått min nya telefon idag! Känns väldigt bra då ingen hörde mig i den gamla telefonen, det gick oftast inte att ringa till mig eller att ringa ut från den.. Men nu har jag en ny touchtelefon. Det ska bli otroooligt spännande:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för telefon som du har köpt? Alltid skoj med ny teknik =) Själv vill jag hemskt gärna ha en iPhone. Få se om min fästman kanske är snäll & köper en till mig i julklapp hihi

2009-09-16 @ 12:51:35
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0